close

讀聖經學英文

 

How excellent thy name in all the earth! who hast set thy glory above the heavens. (Psalms 8:1)

你的名在全地何其美‧你將你的榮耀彰顯於天。 (詩篇 8:1)

詩篇8-1

#主基督  #榮光教會  #耶穌愛你

 

 

 

 

 

 

My defence of God, which saveth the upright in heart. (Psalms 7:10)

神是我的盾牌‧他拯救心裏正直的人。 (詩篇 7:10)

詩篇7-11

#主基督  #榮光教會  #耶穌愛你

 

 

 

 

 

 

The LORD hath heard my supplication; the LORD will receive my prayer. (Psalms 6:9)

耶和華聽了我的懇求‧耶和華必收納我的禱告。(詩篇 6:9)

詩篇6-9

#主基督  #榮光教會  #耶穌愛你

 

 

 

 

 

 

Let all those that put their trust in thee rejoice: let them ever shout for joy. (Psalms 5:11)
凡投靠你的、願他們喜樂、時常歡呼。(詩篇 5:11)

 

詩篇5-11.jpg

#主基督  #榮光教會  #耶穌愛你

 

 

 

 

 

 

I will come thy house in the multitude of thy mercy: in thy fear will I worship toward thy holy temple. (Psalms 5:7)
我必憑你豐盛的慈愛進入你的居所‧我必存敬畏你的心向你的聖殿下拜。(詩篇 5:7)

詩篇5-7.jpg

#主基督  #榮光教會  #耶穌愛你

 

 

 

 

 

 

My voice shalt thou hear in the morning, O LORD; in the morning will I direct unto thee, and will look up. (Psalms 5:3)
耶和華阿、早晨你必聽我的聲音‧早晨我必向你陳明我的心意、並要儆醒。(詩篇 5:3)

詩篇5-3.jpg

#主基督  #榮光教會  #耶穌愛你

 

 

 

 

 

 

I will both lay me down in peace, and sleep: for thou, LORD, only makest me dwell in safety. (Psalms 4:8)
我必安然躺下睡覺、因為獨有你耶和華使我安然居住。(詩篇 4:8)

詩篇4-8.jpg

#主基督  #榮光教會  #耶穌愛你

 

 

 

 

 

 

Thou hast put gladness in my heart, more than in the time their corn and their wine increased. (Psalms 4:7)
你使我心裏快樂、勝過那豐收五穀新酒的人。(詩篇 4:7)

詩篇4-7.jpg

#主基督  #榮光教會  #耶穌愛你

 

 

 

 

 

 

LORD, lift thou up the light of thy countenance upon us. (Psalms 4:6)
耶和華阿、求你仰起臉來、光照我們。(詩篇 4:6)

詩篇4-6.jpg

#主基督  #榮光教會  #耶穌愛你

 

 

 

 

 

 

Salvation unto the LORD: thy blessing upon thy people. (Psalms 3:8)
救恩屬乎耶和華‧願你賜福給你的百姓。(詩篇 3:8)

詩篇3-8.jpg

#主基督  #榮光教會  #耶穌愛你

 

 

 

 

 

 

I cried unto the LORD with my voice, and he heard me out of his holy hill. (Psalms 3:4)
我用我的聲音求告耶和華、他就從他的聖山上應允我。(詩篇 3:4)

詩篇3-4.jpg

#主基督  #榮光教會  #耶穌愛你

 

 

 

 

 

 

Serve the LORD with fear, and rejoice with trembling. (Psalms 2:11)

當存畏懼事奉耶和華、又當存戰兢而快樂。(詩篇 2:11)

詩篇2-11.jpg

#主基督  #榮光教會  #耶穌愛你

 

 

 

 

 

 

Whatsoever he doeth shall prosper. (Psalms 1:3)

凡他所作的、盡都順利。(詩篇 1:3)

詩篇1-3.jpg

#主基督  #榮光教會  #耶穌愛你

 

 

 

 

 

 

But his delight in the law of the LORD; and in his law doth he meditate day and night. (Psalms 1:2)

惟喜愛耶和華的律法、晝夜思想、這人便為有福。(詩篇1:2)

詩篇1-2.jpg

arrow
arrow

    新造的人 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()